SijaintiJoensuu
Osoite Joensuu

AjankohtaAlkaa: 26.01.2020, klo 09.00
Päättyy: 26.01.2020, klo 15.00
KokoontumispaikkaLähdemme pääkirjaston edestä klo 9./ Kalliojärven kierroksen p-paikalta

Lumikenkäretki Kalliojärvelle 26.1.2020 Kalliojärven kierros on 4 km:n pituinen rengasreitti, joka kiertää Suuren Kalliojärven ympäri. Joensuusta matkaa kertyy alle 30 km. Toisella puolella järveä on jyrkät kalliot; korkealta avautuu talvinen järvimaisema. Vastaranta on suomaisempaa maastoa, siellä voi nähdä hirvien myllertämiä jälkiä. Talviaikaan Kalliojärveen voi tutustua myös järven jäältä käsin. Sieltä näkee jään muodostamaa kaunista kuviointia kallioseinämillä. Reitillä on yleensä tallattu polku, mutta lumikengillä on kuitenkin helpompaa tallustella polun vieressä. Jyrkänteellä kannattaa pysytellä metsän puolella. Säänmukainen varustus, hyvät kengät ja tauoille lämmin lisätakki mukaan. Kannattaa ottaa myös lämmintä juotavaa ja pientä purtavaa mukaan. Retken kesto matkoineen noin neljä tuntia. Lähdemme pääkirjaston edestä klo 9. Lisätiedot ja ilmoittautuminen 23.1. mennessä:Marjut Oksman, marjut.oksman1@gmail.com Ilmoita, onko sinulla auto käytettävissäsi ja tarvitsetko lumikengät ja/tai sauvat.

Tapahtuman nimiLumikenkäretki Kalliojärvelle
Tapahtuman lajiLumikenkäily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 23.01.2020 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöMarjut Oksman
Sähköpostimarjut.oksman1@gmail.com

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2250 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.