SijaintiJoensuu
Osoite Joensuu

AjankohtaAlkaa: 16.02.2019, klo 09.00
Päättyy: 16.02.2019, klo 16.00
KokoontumispaikkaKokoonnumme kaupunginkirjaston edessä klo 9.

Lähdemme tutustumaan Hiidenvaaran vanhaan metsään. Hiidenvaara on kohtuullisen lähellä Joensuuta ja kuitenkin useimmille tuntematon. Nousemme katsomaan maisemia vaaran laelta ja puikkelehdimme puitten lomassa. Kokoonnumme kaupunginkirjaston edessä klo 9. Kenkäilyn kesto on kolmisen tuntia. Talviseen liikuntaan sopiva vaateparsi tarvitaan, mukaan myös taukovaatteet ja vararukkaset tai lapaset. Istuinalustakin suotava ja tietenkin eväät sekä lämmintä juotavaa. Omat lumikengät ja sauvat voi tietenkin ottaa. Joensuun Ladulta ne voi toki lainata, ja tällöin varaus on hyvä tehdä hyvissä ajoin etukäteen. Kimppakyydeillä mennään, ja kyytikulut jaetaan osallistujien kesken. Vetäjinä ovat Liisa Oura ja Tuula Turunen. Ilmoittautuminen 13.2. mennessä: Liisa Oura, liisa.oura@gmail.com

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuman nimiLumikenkäretki Hiidenvaaralle 16.2.2019
Tapahtuman lajiLumikenkäily
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen 13.02.2019 mennessä

YhteyshenkilöLiisa Oura
Sähköpostiliisa.oura@gmail.com

JOENSUUN LATU RY

JOENSUUN LATU on perustettu 16.10.1951 SUOMEN LADUN jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta.

Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa.

Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille.

Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme.

Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.