SijaintiNaantali

AjankohtaAlkaa: 10.02.2019, klo 11.00
Päättyy: 10.02.2019, klo 13.00
KokoontumispaikkaNaantalin lukio Vadstenanpolku 4

Kokoontuminen Naantalin lukion luona, Vadstenanpolku 4, Naantali Tervetuloa tutustumaan Naantaliin mereltä päin. Kuljemme jäällä luistellen, jalkaisin, hiihtäen tai polkukelkalla. Poikkeamme Väskin saaressa nauttimassa eväitä. Ota mukaan eväät ja ulkoiluvälineet, joilla liikut jäällä. Pukeudu sään mukaan. HUOM Retki tehdään mikäli, jää tilanne sallii.

Ilmoittautumisen lisätietoja

HUOM! Retki tehdään, mikäli jäätilanne sallii. Tiedustelut sähköpostilla rinkka@raisionrinkka.fi tai puh 040 080 2430 Kaija

Tapahtuman nimiLuistelu-hiihto-kävely tapahtuma
Tapahtuman lajiLuistelu
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ilmoittaudu

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2019 teemme yhteistyötä Sydänliiton kanssa Polulle sydämellä -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.