SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 14.08.2019, klo 18.00
Päättyy: 14.08.2019, klo 19.00
KokoontumispaikkaKalliojärven kierroksen p-paikalta

Ke 14.8. Kalliojärvi: lähtö klo 18 Kalliojärven kierroksen p-paikalta, Kalliojärventie 147. Reitti reilu 3 km, jonka voi juosta tutustumisen jälkeen useamman kerran. Kyseessä merkitty ympyrälenkki, jossa pääsee polun lisäksi kulkemaan pitkospuilla ja ihailemaan jyrkkä seinäisiä kalliota. Vastuuohjaajana Laura Pastinen Ke 28.8. Elovaara: lähtö klo 18 Elovaaran ulkoilualueen p-paikalta, Rääkkyläntie 180. Lenkkiin sisältyy polkuilua niin Harjupolulla kuin Luontopolullakin. Mukavaa suppamaastoa ja vaihtelevaa polkua tarjolla. Juostaan reilu tunti. Vastuuohjaaja Laura Pastinen Yhteystiedot: Laura Pastinen 050 4057881 ja lpastinen@hotmail.com Liisa Oura 040 8294239 ja liisa.oura@gmail.com

Tapahtuman nimiLoppukesän polkujuoksut
Tapahtuman lajiPolkujuoksu
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöLaura Pastinen
Sähköpostilpastinen@hotmail.com
Puhelinnumero 050 4057881

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.