SijaintiRistiina
OsoiteMäkitie 30, 52300 Ristiina

AjankohtaAlkaa: 22.11.2018, klo 18.00
Päättyy: 22.11.2018, klo 20.30

Ristiinan Rinkka ry järjestää yhdessä Ristiinan urheilijat ry:n kanssa torstaina 22.11.2018 klo.18 alkaen teemaillan Liikunnalla hyvinvointiin, harrastuksiin ja ammattiin Ristiinassa yhtenäiskoulun ja lukion isossa liikuntasalissa, Mäkitie 30 Ristiina. Illan vieraana on keihäänheittäjä Antti Ruuskanen. Väliajalla toimii kahvio liikuntasalin aulassa. Käynti Mäkitien puolelta ison liikuntasalin sisäänkäynnistä. Tervetuloa kuulemaan olympiamitalistia!

Tapahtuman nimiLiikunnalla hyvinvointiin,harrastuksiin ja ammatti
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöHelena Turkki
Sähköpostihelena.turkki@gmail.com
Puhelinnumero0408276927

RISTIINAN RINKKA RY

Olemme Suomen Ladun jäsenyhdistys ja toimimme Mikkelin Ristiinassa. Ulkoilu eri muodoissaan on toimintamme perusta. Meitä tapaa kesäisin pyöräilemässä, patikoimassa, frisbeegolfissa, geokätköilemässä, talvisin talviuintipaikalla, hiihtämässä, retkiluistelemassa jne. Osallistumme paikallisiin yleisötapahtumiin, järjestämme omia tapahtumia ja retkiä ja osallistumme valtakunnallisiin teematapahtumiin. Toivomme jokaisen löytävän itselleen sopivan tavan ulkoilla.
Tervetuloa mukaan.