SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 23.08.2019, klo 21.00
Päättyy: 23.08.2019, klo 23.00
KokoontumispaikkaKuhasalon parkkipaikalla

Lepakot ovat yleensä pienikokoisia, öiseen aikaan lentäviä nisäkkäitä, joista useat suuntaavat kaikuluotauksen avulla ja nukkuvat pää alaspäin. Lähdemme Kuhasaloon tutkimaan, löytyykö niitä lepakkoasiantuntija Helena Haakanan johdattelemana. Elokuu on paras aika lepakkohavainnoille ja maastoon kannattaa lähteä vasta auringonlaskun vaiheilla. Lepakot eivät lentele sateessa, mutta siinä tapauksessa menemme Kuhamajalle ja juttelemme siellä lepakoista. Kokoonnumme Kuhasalon parkkipaikalla tien päässä klo 21. Retki kestää 1 - 2 tuntia. Retki on tarkoitettu vain Ladun jäsenille. Sille ei tarvitse ilmoittautua ja se on maksuton. Tasku- tai otsalamppu on hyvä olla mukana, mutta muita erityisempiä varusteita ei tarvita. Lisätiedot: Liisa Oura, liisa.oura@gmail.com tai p. 040 829 4239

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuman nimiLepakkoretki illalla Kuhasalossa 23.8.
Tapahtuman lajiLuonnossa kuin kotonaan
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöLiisa Oura
Sähköpostiliisa.oura@gmail.com
Puhelinnumero040 829 4239

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.