SijaintiJuankoski

AjankohtaAlkaa: 19.10.2018, klo 15.15
Päättyy: 21.10.2018, klo 14.00
KokoontumispaikkaVirastotalon parkkipaikka

Savo-Karjalan latualueen yhteisbussi järjestön kokoukseen Espoo, Haltia 19. - 21.10.2018 Perjantai 19.10. klo 15.15 Juankoski, virastotalon parkipaikka klo 16.25 Lapinlahti, Matin ja Liisan asema klo 16.55 Siilinjärvi, Linja-autoasema klo 17.25 Kuopio, linja-autoasema klo 18.25 Varkaus, Matkakeskus klo 19.30 Mikkeli, ABC Pitkälahti Tauko 20 min. klo 19.50 Matka jatkuu Mikkelistä kohti Solvalla Espoo Mäntyharjulaiset Vihantasalmen pysäkki, tarkennetaan, jos on lähtijöitä. Sunnuntai 21.10. klo 13.30 Paluukyyti lähtee (tai välittömästi kokouksen ja ruokailun jälkeen) Bussi: Risto Markkinen, Muuruvesi. Lisätietoa ja ilmoittautumiset Anulle: anjairmeli.korh@luukku.com tai puh. 045 114 8853 (yhdistyspuhelin).

Ilmoittautumisen lisätietoja

Lue bussin pysähtymispaikat ja -ajat lisätiedoista.

Tapahtuman nimiLatualueen bussi järjestön kokoukseen
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen 14.10.2018 mennessä

YhteyshenkilöAnja Korhonen
Sähköpostianjairmeli.korh@luukku.com
Puhelinnumero045 1148853

JUANKOSKEN KUNTOILIJAT RY

Juankosken Kuntoilijat ry on vuonna 1972 perustettu Suomen Latu ry:n alainen paikallisyhdistys. Toimimme hiihdon, retkeilyn ja kaikenlaisen luonnossa tapahtuvan liikunnan edistämiseksi kotipaikkana Juankoski ja toimialueena koko Koillis-Savo. Toivomme kaikkien löytävän mielekkään tavan liikkua ja ulkoilla ihan kaikkina vuodenaikoina.