SijaintiSalla

AjankohtaAlkaa: 03.03.2019, klo 12.00
Päättyy: 03.03.2019, klo 14.00
KokoontumispaikkaLiinaharjun leikkipuisto

Tervetuloa laskiaisriehaan sekä "ulkona kuin lumiukko" -tapahtumaan! Vietämme laskiaissunnuntaita Liinaharjun leikkipuistossa, Jalluntieltä on ohje leikkipuistoon. Omat liukurit ja pulkat mukaan. Laskemme mäkeä, juomme lämmintä mehua ja paistamme makkaroita ja nautimme liikunnan riemusta. Rakennamme myös yhdessä lumiukkoja ⛄. Ottakaa oma pikku lapio, kauha tms joilla voi muotoilla lumiukkoja. Tilaisuus on ilmainen ja tarkoitettu kaikille, mutta etenkin lapsiperheet ovat tervetulleita mukaan. Järjestelyistä huolehtii Sallan Sydänyhdistys sekä Sallan Latu ja Polku sekä kunnan liikunta- ja nuorisotoimi. Leikkimielellä mukaan hankkimaan punaisia poskia!

Tapahtuman nimiLaskiaisrieha, Salla
Tapahtuman lajiPerheliikunta
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöTerttu Kurvinen
Sähköpostikurvinenterttu@hotmail.fi

SALLAN LATU JA POLKU RY

Sallan latu ja polku on perustettu v. 1978. Jäseniä on noin 200. Olemme aktiivinen yhdistys. Hiihto, lumikenkäily, avantouinti, patikointi, retkeily, pyöräily, frisbeegolf, geokätköily kuuluu mm repertuaariimme. Keväällä voit osallistua Sallan järjestämällemme Sallan laturetkelle ja uida avannossa lokakuulta toukokuulle. Tervetuloa mukaan toimintaan!