SijaintiEspoo
OsoiteKunnarlantie 39, 02740 Espoo

AjankohtaAlkaa: 25.05.2019, klo 13.00
Päättyy: 25.05.2019, klo 16.00

Uudenmaan alueen latuyhdistykset järjestävät Oittaan ulkoilukeskuksessa kaikille avoimen lajikokeilupäivän lauantaina 25.5. klo 13-16. Iltapäivän aikana pääset tutustumaan ainakin maastopyöräilyyn, frisbeegolfiin, SUP-lautailuun ja melontaan sekä kajakilla että avokanootilla. Uutuutena saamme kokeiluun myös sooloavokanootteja! Tapahtuma-aika on klo 13-16. Pisteillä on vapaa kierto, ohjaajat neuvovat välineiden käytössä. Melonnan ja suppailun kokeilijoiden kannattaa ottaa varmuudeksi vaihtovaatteet mukaan. Oittaan ravintola tarjoaa nälkäisille ulkoilijoille maittavaa lounasta klo 11-15. Tapahtuma on ilmainen, tervetuloa viettämään mukavaa ulkoilupäivää! Lajikokeilupäivä on osa Uudenmaan Latualueen TAPAHTUMAPASSI-tapahtumasarjaa vuonna 2019. Tapahtumia on yhteensä neljä. Uudellamaalla toimii 23 latuyhdistystä ja niiden yhteistyöllä järjestetään yhteisiä tapahtumia, joissa voi tutustua muidenkin yhdistysten ulkoilijoihin. Tapahtumiin osallistujien kesken arvotaan pieniä palkintoja. Pääpalkintona on 100 euron lahjakortti retkeilytarvikeliikkeeseen. Kolme merkintää tapahtumapassissa oikeuttaa osallistumaan pääpalkinnon arvontaan.

Tapahtuman nimiLajikokeiluja Oittaalla
Tapahtuman lajiMuu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöKeijo West
Sähköpostikeijo.west@kolumbus.fi

UUDENMAAN LATUALUE

Uudenmaan latualueeseen kuuluu 28 paikallisyhdistystä ja 2 tunturikerho. Aluetoiminnan tavoitteena on kanssakäymisen lisääminen sekä viestintä. Näiltä sivuilta löydät latualueen yhteyshenkilöt, julkiset asiakirjat ja yhteiset tapahtumat.