SijaintiPöytyä
OsoiteOllilantie 12, 21800 21800 Pöytyä

AjankohtaAlkaa: 23.08.2019, klo 18.00
Päättyy: 23.08.2019, klo 21.00

Tervetuloa Auranmaan Ladun ja Polun järjestämään Kyrön mini-triathloniin pe 23.8.2019. Viime vuoden tapahtui sujui onnistuneesti, joten päätimme järjestää tilaisuuden toistamiseen. Lähtö klo 18.00 Matkat: uinti 150 m, pyöräily n. 16 km ja juoksu n. 4 km. Reitit merkitty sprayllä, tauluilla sekä nauhoilla. Sarjat ja osallistumismaksut: 1 henkilö: 15 € sis. osallistumisen, ajanoton, saunan ja suihkun sekä ruoan. Joukkue: 40 € sis. osallistumisen, ajanoton, saunan ja suihkun sekä ruoat 3 hengelle. Jokainen joukkueen jäsen suorittaa yhden lajin. Jos et halua ajanottoa, kerro se meille ilmoittautumisen yhteydessä tai viimeistään paikan päälle ennen starttia. Tapahtumassa kisan aikana tarjolla vettä ja urheilujuomaa. Pyöräilyssä vaatimuksena pyöräilykypärä päässä. Wc:t ja pukutilat löytyvät Kyrön maauimalalta. Kilpailukeskuksen osoite sekä uintiosuus: Kyrön maauimala, Ollilantie 12 21800 Kyrö. Ilmoittautuminen etukäteen ke 21.8.mennessä s-postilla: susanna.ansio@elixia.fi tai tekstiviestillä puh. 0503390054. Maksun voi suorittaa käteisellä paikan päällä tai Auranmaan Latu ja Polku ry:n tilille FI91 4711 1020 0081 99 viesti: osallistujan nimi/nimet ja sarja. Tilille maksusta tuo kuitti mukanasi paikan päälle tapahtumaan. Huom! Vaikka maksaisit käteisellä paikan päällä, tee ilmoittautuminen etukäteen. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita seuraavat tiedot: - 1 henkilö/joukkue/- Osallistujien nimi/nimet - Erityisruokavaliotoiveet - maksutapa: käteinen/tilille Tervetuloa liikkumaan yhdessä! T. Kyrö mini-triathlon tiimi

Ilmoittautumisen lisätietoja

S-postilla: susanna.ansio@elixia.fi tai tekstiviestillä 050-3390054

Tapahtuman nimiKyrön minitriathlon
Tapahtuman lajiTriathlon
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 21.08.2019 mennessä
HinnoitteluKuntosarja 15 €/henkilö
Joukkue 40 € (sis. 3 osallistujaa)

YhteyshenkilöSusanna Ansio
Puhelinnumero0503390054