SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 29.09.2019, klo 08.30
Päättyy: 29.09.2019, klo 10.30
KokoontumispaikkaKerttulan liikuntakeskus

Valittavana on 4 km, 9 km ja 13 km pituiset reitit. Kaikki reitit lähtevät Kerttulan liikuntahallilta ja ne suuntautuvat Valtatien 8 itäpuoliselle alueelle. 1) lyhin 4 km reitti kulkee alkumatkan yhdessä muiden reittien kanssa n. 1,7 km Piilipuunkadun loppupäähän asti, JOSSA ON LAPSILLE MEHUPISTE. Sieltä reitti kääntyy oikealle suuren hallin sivuitse ja kääntyy pienelle polulle. Reitti kulkee vaihtelevassa metsämaastossa. Polku suurenee ja palaa lähtöreitille kevyen liikenteen väylälle ennen risteyssiltaa Valtatien 8 yli. TÄLLÄ REITILLÄ EI OLE MYYNTIÄ EIKÄ GRILLAUSMAHDOLLISUUTTA. 2) Keskimmäinen 9 km reitti kiertää ABC aseman jälkeen Hitinmäen kautta Raisionjoen tuntumaan ja sieltä Petterinpellon vieritse takaisin Kerttulaan. Reitin MEHUHUOLTO ja TULIPAIKKA makkaran grillausta varten sijaitsee Vesilaitoksen saunan pysäköintialueen vieressä. TÄLLÄ REITILLÄ EI OLE MYYNTIÄ. 3) Pisin 13 km reitti nousee Kullaanvuorelle, kulkee luonnonsuojelualueen lävitse näkötornin tuntumaan ja kääntyy sieltä paluumatkalle Ruskon Lähteenmäkeen Raisionjoen itärannalle. Reitti tunnetaan Kullaanpolkuna. REITIN MEHUHUOLTO sijaitsee reilut 100 m näkötornista itään metsätien päässä. HUOLTOPISTEESSÄ ON MYYNNISSÄ KAHVIA, PULLAA ja MAKKARAA. Lisäksi paikalla on MAKKAROIDEN GRILLAUSMAHDOLLISUUS. Retki maksu on 5 euroa aikuisilta. Lapsilta alle 15 v ei peritä maksua. Osallistujien kesken arvotaan palkintoja.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen lähtöpaikalla sekä kävelyn jälkeen myös ilmoittautuminen lähtöpaikalla.

Tapahtuman nimiKullaanpolku - polulta polulle polkuretki
Tapahtuman lajiKävely
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu5 euroa aikuisilta

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2019 teemme yhteistyötä Sydänliiton kanssa Polulle sydämellä -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.