SijaintiInkoo

AjankohtaAlkaa: 08.09.2018, klo 12.00
Päättyy: 09.09.2018, klo 14.00
KokoontumispaikkaKopparnäs-Störsvikin virkistysalue

Nuku unohtumaton yö ulkona meren rannalla! Uudenmaan Latualueen yhteisessä Yö meren rannalla -tapahtumassa Kopparnäs-Störsvikin alueella Inkoossa on mahdollisuus yöpyä riippumatossa, retkeilyteltassa tai puolijoukkueteltassa. Myös omin majoittein pääsee mukaan. Majoittuminen on maksuton. Luvassa on runsaasti ohjelmaa koko perheelle! Kopparnäsin Metsähotellia ovat järjestämässä Vantaan Latu, Espoon Latu, Porkkalan Polku, Kiilopään Ystävät ja Pikomalan Retkeilijät.

Hotellin paikkojen varaus avautuu 1.8. klo 12 ja lisätietoja päivitetään sivulle https://www.suomenlatu.fi/nuku-yo-ulkona/etusivu.html sekä Facebook-tapahtumaan https://www.facebook.com/events/688590088157173/

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen alkaa 1.8. klo 12. Paikkoja on rajoitetusti.

Tapahtuman nimiKopparnäsin Metsähotelli - Yö meren rannalla
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöRisto Jussila, Merja Jormakka, Maarit Kylmäluoma
Sähköpostiristo.jussila@elisanet.fi
Puhelinnumero050 569 1244

UUDENMAAN LATUALUE

Uudenmaan latualueeseen kuuluu 28 paikallisyhdistystä ja 2 tunturikerho. Aluetoiminnan tavoitteena on kanssakäymisen lisääminen sekä viestintä. Näiltä sivuilta löydät latualueen yhteyshenkilöt, julkiset asiakirjat ja yhteiset tapahtumat.