SijaintiNurmijärvi
OsoiteAstrakanintie 100, 05200 Nurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 16.11.2018, klo 17.30
Päättyy: 16.11.2018, klo 20.00

Perjantaina 16.11 seikkaillaan pimeässä metsässä! Ota oma otsa- tai taskulamppu mukaan (uusin paristoin tai täyteen ladatut) ja tulkaa hämäräpuuhiin koko perheellä. OPASTETTU ALOITUS VAIN KLO 17.30-18.00 Rajamäen hautausmaan parkkipaikalta. Metsäreitti kulkee laavulle, jossa voitte grillata omat makkarat tai syödä iltapalaa eväsrasioiden kätköistä. Istuma-aluset kannattaa myös pakata mukaan. Paluumatkalle tarvitaan jälleen lamppuja. Mitähän kaikkea metsästä löytyykään tuolloin? Ulkoilu on yhdessäoloa parhaimmillaan, tervetuloa mukaan!

Tapahtuman nimiKoko perheen hämärähommat
Tapahtuman lajiPerheliikunta
SoveltuvuusLapsiperheille
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöSanna Puhakka
Sähköpostisk.puhakka@gmail.com
Puhelinnumero0405245706

NURMIJÄRVEN LATU RY

Kasvava yhdistys on saavuttanut uuden ennätyksensä 1276 jäsenellä lokakuussa 2018. Polkujuoksu on saavuttanut huikean suosion. Ohjatuilla lenkeillä parhaimmillaan yli 50 juoksijaa. Polkujuoksut jatkuvat myös talvikaudella. Maastopyöräilyn edistämisen yhdistys aloitti ensimmäisten joukossa ja siitä on tullut kiinteä osa yhdistyksen toimintaa. Melonta, talviuinti, patikointi jne jne. ovat suosiossa vuodesta toiseen. Iso vapaaehtoisten joukko takaa hienot tapahtumat.