SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 15.11.2019, klo 17.30
Päättyy: 15.11.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaKuhasalo

Koko perheen hämärähommat Kuhasalossa 15.11.2019 Hämärä metsä on jännittävä ja tunnelmallinen, siis paras paikka metsäseikkailulle! Illan ohjelmassa klo 17.30 alkaen on jännittäviä hämärähommia koko perheelle. Varusteiksi tarvitaan säänmukainen vaatetus ja taskulamppu. Kuhamajalla on makkaranpaistomahdollisuus. Tapahtuman sisältö tarkentuu myöhemmin, seuraa tiedotusta Joensuun Ladun nettisivuilla. Lisätiedot: Eija Sollo, p. 0500 950 996, eija.sollo@pp.inet.fi

Tapahtuman nimiKoko perheen hämärähommat Kuhasalossa 15.11.
Tapahtuman lajiMetsävaeltajat
SoveltuvuusLapsiperheille
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöEija Sollo
Sähköpostieija.sollo@pp.inet.fi
Puhelinnumero0500 950 996

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.