SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 22.11.2019, klo 17.30
Päättyy: 22.11.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaRajamäen hautausmaan parkkipaikka

Perjantaina 22.11 seikkaillaan pimeässä metsässä! Ota oma otsa- tai taskulamppu mukaan (uusin paristoin tai täyteen ladatut) ja tulkaa hämäräpuuhiin koko perheellä. OPASTETTU ALOITUS VAIN KLO 17.30-18.00 Rajamäen hautausmaan parkkipaikalta. Metsäreitti (n.1km) kulkee laavulle, jossa voitte grillata omat makkarat tai syödä iltapalaa eväsrasioiden kätköistä. Istuma-aluset kannattaa myös pakata mukaan. Paluumatkalle tarvitaan jälleen lamppuja. Polulla pääsee myös lastenrattailla. Mitähän kaikkea metsästä löytyykään tuolloin?

Tapahtuman nimiKoko perheen hämärähommat
Tapahtuman lajiPerheliikunta
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöSanna Puhakka
Sähköpostisk.puhakka@gmail.com
Puhelinnumero0405245706

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa, on jo yli kolmivitonen, vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1270 (1.8.2019). Nurmijärven Ladun perinteisiä lajeja ovat mm. talviuinti, melonta, retkeily, sauvakävely ja lumikenkäily. Uusina lajeina ovat suosituiksi muodostuneet maastopyöräily ja erityisesti polkujuoksu. Myös muita lajeja on ainakin satunaisesti tarjolla. Sellaisia ovat viime vuosina olleet esimerkiksi suppailu. Suomen Ladun jäsenyhdistys.