SijaintiPelkosenniemi
Osoite Pelkosenniemi

AjankohtaAlkaa: 14.06.2019, klo 18.00
Päättyy: 20.06.2019, klo 09.00

Kavtsin Kevyt Kesävaellus kesällä 2019 suuntautuu Pyhä-Luosto Kansallispuistoon. Lähtö Helsingistä yöjunalla perjantaina 14.6.2019 Kemijärvelle ja olemme takaisin Helsingissä torstaina 20.6.2019. Telttaöitä tulee yhteensä neljä. Alustava telttapaikka on kahden kilometrin päässä autotiestä. Huttuloma on kuuden hengen autiotupa. Tuvan pihassa on kaivo, nuotiopaikka ja kotakeittiöllinen kota, jossa on makuupaikaksi sopivat seinänvieruspenkit viidelle. Alueella on tiheä kesä-ja talvireitistö. Lisätietoja ja ilmoittautuminen: Irma Tolonen, itirmatolonen@gmail.com tai 040-7326851. PS. Ajankohtaa valitessa olemme toivoneet, että itikat tulisivat vasta tämän ajankohdan jälkeen. PPS. Ja rinkan kantoa olisi koko viikolla yhteensä neljä kilometriä. PPPS. Netissä on paljon kuvia alueesta.

Tapahtuman nimiKevyt kesävaellus Pyhä-Luostolle
Tapahtuman lajiVaellus
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöIrma Tolonen

TUNTURILATU RY / KAVTSI

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).