SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 18.05.2019, klo 08.30
Päättyy: 18.05.2019, klo 18.30
KokoontumispaikkaRaision kaup.talo, Nallinkatu 2

Isoneva sijaitsee vt 23 varrella Porista Pomarkun suuntaan. Suo on kooltaan 800 ha ja kuuluu valtakunnalliseen soidensuojeluohjelmaan. Alue on linnustoltaan ja kasvustoltaan arvokas. Suolla kuljemme pitkospuilla ja maastossa n. 2,5 km. Suokierroksen lisäksi retkeilemme kiskoja pitkin resinalla Pomarkun asemalta Kankaanpään suuntaan Veneskosken taukopaikalle n.15 km. Taukopaikalla on makkaranpaistomahdollisuus. Retki toteutetaan kahdessa ryhmässä. Resiinaretki alkaa Pomarkun asemalta. Ryhmän vaihto tapahtuu Veneskosken taukopaikalla. Ryhmä 1 tekee ensin resiinaretken, pitää tauon ja jatkaa suokierrokselle. Ryhmä 2 tekee ensin suokierroksen, pitää tauon ja lähtee resiinoilla kiskoja pitkin Pomarkun asemalle. Bussi kuljettaa välisiirtymät. Käytössämme oleviin resinoihin mahtuu 4 henkilöä. Resiina liikkuu sekä käsi- että jalkavoimin istuen 'soutaen'. Etapin puolivälissä tehdään vaihto, jotta jokainen pääsee kokeilemaan soutamista. Mukaan säänmukainen varustus, riittävästi evästä ja juotavaa. Istuinalusta ja pitävät hansikkaat helpottavat resiinalla menoa. Paluumatkalla pysähdymme Porissa tauolle paikkaan, jossa voi ruokailla omakustanteisesti.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen 10.5. mennessä sähköpostllla rinkka@raisionrinkka .fi tai puh 044 080 2430 Kaija Maksut 13.5 menessä Rinkan tilille FI6057105210000906 viite 1038 Retken vastuuvetäjänä toimii Tarja Aittala, jolta voi kysellä lisätietoja puh 044 085 1426 ( miel. iltaisin)

Tapahtuman nimiKevätretki - Isonevalle ja elämysrautatielle
Tapahtuman lajiRetkeily
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 10.05.2019 mennessä
Ilmoittaudu
Hinnoittelu25 euroa jäseniltä
30 euroa muilta
lapset alle 15 maksutta

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2019 teemme yhteistyötä Sydänliiton kanssa Polulle sydämellä -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.