SijaintiMuonio

AjankohtaAlkaa: 30.03.2019, klo 00.00
Päättyy: 06.04.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaMikkeli

Savo-Karjalan latuyhdistysten yhteinen hiihtoviikko Lappiin 30.3. - 6.4.2019 Savo-Karjalan latuyhdistykset järjestävät yhteisen hiihtoviikon 30.3. - 6.4.2019 siten, että retkikohteita on kaikkiaan viisi (5) eli Kilpisjärvi, Särkijärven majat Muoniossa, Ylläs, Kiilopää ja Saariselkä. Retkikohteet on valittu siten, että tarjotaan jokaiselle jotakin. Valittavana on upeita tunturimaisemia, omaa rauhaa ja hiljaisuutta sekä monipuolisia liikuntavaihtoehtoja kuten hiihto, laskettelu, lumikenkäily. Mukana on myös kohteita, joissa on iltaelämää. Hiihtoviikolle pääset bussilla Mikkelistä, Varkaudesta, Kuopiosta, Siilinjärveltä, Joensuusta, Outokummusta ja Iisalmesta. Iisalmessa jakaudutaan eri retkikohteisiin meneviin busseihin. Lähde rohkeasti mukaan ja tutustu uusiin upeisiin retkikohteisiin ja uusiin latuihmisiin Savo-Karjalan alueelta! Lähtöpaikkakuntien katuosoitteet, lähtöajat ja bussin vastuuhenkilöt löytyvätJoensuun Latu ja Savo-Karjalan latualue järjestää yhteisen hiihtoviikon Lappiin 30.3-6.4.2019. Kohteina ovat: Kilpisjärvi, Särkijärven majat Muonio, Ylläs, Kiilopää sekä Saariselkä. Nyt on vara valita ensi vuoden hiihtokohde hyvissä ajoin, ja nyt on tarjolla jokaiselle jotakin ja mahdollisuus tutustua uusiin latu ihmisiin Savo-Karjalan alueelta. Terveisin Hannu Melin, hannu.melin@gmail.com

Ilmoittautumisen lisätietoja

Lisätietoja: https://joensuunlatu.sporttisaitti.com/lappi/

Tapahtuman nimiKevään hiihtoviikko Lappiin
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ilmoittaudu

YhteyshenkilöTuula Koivusalo
Sähköpostituula.koivusalo@gmail.com
Puhelinnumero0505720849

MIKKELIN LATU RY

Mikkelin latu toimii kaikkien ihmisten liikuttamiseksi ja liikuntamahdollisuuksien edistämiseksi. Tavoitteena on, että jokainen voi liikkua omien mieltymystensä mukaisesti, yhdessä tai yksin.