SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 21.08.2019, klo 18.00
Päättyy: 21.08.2019, klo 20.30
KokoontumispaikkaKanoottikontti

NurLan keskiviikkomelonta Sääksjärvelle lähtee osoitteesta Kotorannantie 74, kokoonnutaan parkkipaikalle jonka vieressä olevaan konttiin kalusto on sijoitettu. Muista ottaa mukaan vaihtovaatteet kuivapussiin, aurinkolasit, päähine ja juotavaa. Kierrämme Sääksjärven ja matkaa tulee noin 8 kilometriä, kelistä riippuen tähän kuluu aikaa noin 2 tai 3 tuntia. Käytössä NurLan kalusto, mutta omin välineinkin saa osallistua.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ennakkoilmoittautumista ei tarvita.

Tapahtuman nimiKeskiviikkomelonta
Tapahtuman lajiMelonta
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu6 €/ NurLan jäsenille
8 €/ ei jäsenille

YhteyshenkilöSusanna Sihvo
Sähköpostisusannasihvo@yahoo.com

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa, on jo yli kolmivitonen, vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1270 (1.8.2019). Nurmijärven Ladun perinteisiä lajeja ovat mm. talviuinti, melonta, retkeily, sauvakävely ja lumikenkäily. Uusina lajeina ovat suosituiksi muodostuneet maastopyöräily ja erityisesti polkujuoksu. Myös muita lajeja on ainakin satunaisesti tarjolla. Sellaisia ovat viime vuosina olleet esimerkiksi suppailu. Suomen Ladun jäsenyhdistys.