SijaintiNurmijärvi
OsoiteKotorannantie 74, 01900 Nurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 14.08.2019, klo 18.00
Päättyy: 14.08.2019, klo 20.30

Varaa mukaan vaihtovaatteet, aurinkolasit, päähine ja juomapullo. Pelastautumis harjoitukseen osallistuvilla olisi hyvä olla kuiva- tai märkäpuku, sillä vesi on jo viileätä. Kalustona käytetään NurLan kajakkeja. Omalla kajakilla kannattaa osallistua ja silloin tilaisuus on maksuton.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen paikan päällä, kanoottikontin luona. Osa kiertää Sääksjärven 8km ja halukkaat harjoittelevat pelastautumista melontaohjaajien kanssa.

Tapahtuman nimiKeskiviikko melonta ja pelastautumstreeni
Tapahtuman lajiMelonta
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu6€ jäsen
8€ ei jäsen
omalla kalustolla 0€

YhteyshenkilöKeijo West
Sähköpostikeijo.west@kolumbus.fi
Puhelinnumero+358405111122

NURMIJÄRVEN LATU RY

Kasvava yhdistys on saavuttanut uuden ennätyksensä 1276 jäsenellä lokakuussa 2018. Polkujuoksu on saavuttanut huikean suosion. Ohjatuilla lenkeillä parhaimmillaan yli 50 juoksijaa. Polkujuoksut jatkuvat myös talvikaudella. Maastopyöräilyn edistämisen yhdistys aloitti ensimmäisten joukossa ja siitä on tullut kiinteä osa yhdistyksen toimintaa. Melonta, talviuinti, patikointi jne jne. ovat suosiossa vuodesta toiseen. Iso vapaaehtoisten joukko takaa hienot tapahtumat.