SijaintiParikkala
OsoiteOronmyllyntie 250, 59310 SÄRKISALMI Parikkala

AjankohtaAlkaa: 24.08.2019, klo 09.00
Päättyy: 25.08.2019, klo 14.00

Kymi-Vuoksen latualueen järjestämät kesäpäivät vietetään tänä vuonna Parikkalassa Oronmyllyn loma- ja kurssikeskuksessa Etelä-Karjalan ainutlaatuisessa luonnossa. Järjestelyistä vastaa Parikkalan Latupiiat ja -pojat yhdessä Kymi-Vuoksen latualueen aluetyöryhmän kanssa. Tutustu paikkaan netissä: https://www.oronmylly.fi/fi/oronmylly/esittely BUSSIKULJETUS jäsenille reittiä Heinola - Kouvola - Lpr - Imatra - Parikkala (ja takaisin). Aikataulutus tarkentuu myöhemmin. OHJELMALUONNOS - Saapuminen Oronmyllylle lauantaina 24.4. klo 9 - 10 - Tulokahvit - Lähtö patikkaretkelle / pihapelejä - Ruokailu noin klo 15 - 16 - Esittelyt ja tutustuminen osallistujiin - Iltanuotio noin klo 18 alkaen, pientä purtavaa tarjolla - Saunat - Aamupala sunnuntaina 25.8. klo 8 - 9 - Luontokuvaesitys by Hannu Siitonen - Ulkoilua ja pelejä / käynti Siikalahdella - Lounas - Kotiin lähtö MAJOITUS JA RUOKAPAKETTI Ruokapaketin hinta 40 euroa / hlö / vrk Yöpyminen omin liinavaattein riippuen majoituksen tasosta: - Yhteismajoitus 17 euroa / hlö / yö - Kesäaitat 2 - 4 hh 25 euroa / hlö / yö, 1 hh 35 euroa / hlö / yö - Päärakennus 2 - 4 hh 45 euroa / hlö / yö, 1 hh 60 euroa / hlö / yö - Liinavaatesetti 10 euroa - Majoituksen ja ruokapaketin lunastaneille sauna maksutta ILMOITTAUTUMISLINKKI avautuu maaliskuussa! Löydät tapahtuman facebookista: https://www.facebook.com/events/569843920120577/?event_time_id=574414582996844

Ilmoittautumisen lisätietoja

Linkki ilmoittautumiseen avataan myöhemmin...

Tapahtuman nimiKesäpäivät 24.-25.8.2019
Tapahtuman lajiPerheliikunta