SijaintiHelsinki
OsoitePasilan kirjasto, 00002 Helsinki

AjankohtaAlkaa: 14.10.2019, klo 17.00
Päättyy: 14.10.2019, klo 17.00

PASILAN KIRJASTON TOISEN KERROKSEN AUDITORIOSSA. Oodin Kuutio-sali on varattuna koko syksyn, joten lokakuu ja marraskuu ollaan Pasilassa. Kahvitarjoilua ei ole mahdollista järjestää, koska emme voi enää säilyttää kahvitustarvikkeita kirjastossa. TAHKO PIHKALAN ELÄMÄNTYÖ JA YHTEISTOIMINTA TUNTURILADUN KANSSA Suomen Ladun pitkäaikainen toiminnanjohtaja ja monella muullakin tavoin aktiivi TUOMO JANTUNEN on perehtynyt kuntoliikunnan jättiläisen Tahko Pihkalan elämäntyöhön. Lauri "Tahko" Pihkala osallistui pitkän elämänsä aikana hengästyttävään määrään asioita. Hän oli olympiatason urheilija, journalisti, hän osallistui aktiivisesti suojeluskuntien luomiseen; hän toi Suomeen pesäpallon sekä edisti voimakkaasti hiidon muodostumista kansallislajiksi. Hän perusti Suomen Ladun. Oliko hänellä ideoita tai toimintaa Lapin tuntureiden suuntaan tai Tunturiladun kanssa? Tästä kaikesta, sekä paljosta muusta Tahko elämäntyöstä saamme kuulla Tuomon esityksessä. Auditorio on käytössämme kello 17.00 alkaen, esitelmä alkaa kello 18.00 Ei ovirahaa. Tervetuloa, tuo mukaan ystäväsikin! Annu Koistinen vastuuhenkilö 050 3266960.

Tapahtuman nimiKerhoilta, Tahko Pihkalan elämäntyö
Tapahtuman lajiMuu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöAnnu Koistinen

TUNTURILATU RY / KAVTSI

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).