SijaintiHelsinki
OsoiteKellosilta 9 Helsinki

AjankohtaAlkaa: 14.01.2019, klo 17.30
Päättyy: 14.01.2019, klo 17.30

Tammikuun kerhoilta maanantaina 14.1.2019 Itämeren suojeluhankkeet, Pasilan kirjastossa Olemme kaikki tietoisia rakkaan Itämeremme luonnon tilaan liittyvistä huolista. Itämeri tarvitsee pitkäjänteistä ja määrätietoista suojelua, jotta sen vesi ja rannat pysyisivät kunnossa meille ja tuleville sukupolville. John Nurmisen Säätiö on tehnyt vuosikausia töitä asian hyväksi. Säätiön Puhdas Itämeri-hankkeiden johtaja MARJUKKA PORVARI ja projektipäällikkö ANNA SAARENTAUS kertovat näistä suojeluhankkeista sanoin ja kuvin. Kerhoilta on tutussa paikassa Pasilan kirjaston toisen kerroksen auditoriossa. Kahvittelu alkaa klo 17.30, oma kuksa tai muki mukaan, suojellaan Itämerta! Esitys alkaa klo 18.00. Oviraha 2 euroa. Tervetuloa, tuo mukaan ystäväsikin. Vastuuhenkilö Annu Koistinen 050 3266960

Tapahtuman nimiKerhoilta Itämeren suojeluhankkeet
Tapahtuman lajiMuu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöAnnu Koistinen

TUNTURILATU RY / KAVTSI

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).