SijaintiHelsinki
OsoiteMetsäpurontie 25 Helsinki

AjankohtaAlkaa: 08.12.2018, klo 17.00
Päättyy: 08.12.2018, klo 17.00

Lauantaina 8.12.2018 klo 17 Maunulan Saunabaarissa Metsäpurontie 25 Helsinki Viimevuotinen pikkujoulupaikkamme todettiin hyvin toimivaksi, ja se saavutti suosiota. Siispä pidetään tämän vuoden juhla samassa paikassa. Maunulan Saunabaarilla on kunniakas historia. Rakennuksen ovat suunnitelleet arkkitehdit Viljo Revell ja Keijo Petäjä, ja kaluston Antti Nurmesniemi. Tila toimi 1950-luvun alusta yleisenä saunana ja Maunulan sosiaalisen elämän keskuksena 1970-luvun alkuun. Nykyisin se palvelee Helsingin kaupungin asukastilana kutomoineen, baareineen ja juhlatiloineen. Helsingin Kaupunginmuseo on todennnut Saunabaarin olevan rakennustaiteellisesti, historiallisesti ja kaupunkikuvallisesti erittäin merkittävä. Saunabaarin eteen pääsee bussilla 63. Rakennus on helppo havaita, sen punatiilisessä seinässä komeilee teksti SAUNA kolmatta metriä korkeilla kirjaimilla. Lähikaduilta löytyy tilaa myös auton parkkeeraamiseen. Pikkujoulu vietetään siis tässä historiallisessa rakennuksessa alkaen klo 17. Luvassa on taas soittoa ja laulua, leikkejä ja ohjelmaa vauvasta vaariin. Tarjolla on joulupuuroa ja muita herkkuja, ota siis mukaan oma lautanen ja lusikka sekä muki. Joulupukki vierailee juhlassamme, joten tuo mukanasi pieni lahja. Mukanasi tuleville lapsille voit tuoda nimellä varustetun paketin. Pikkuväki on erityisen tervetullutta tuomaan tonttuisaa tunnelmaa juhlaamme! Jos haluat keittää puuroa, leipoa pipareita tai muita jouluherkkuja, ota yhteyttä emäntään Irma Toloseen itirmatolonen@gmail.com tai 040 7326851. Tervetuloa vauvasta vaariin ja mummosta mukeloon ja kaikki siltä väliltä!

Tapahtuman nimiKavtsin pikkujoulu
Tapahtuman lajiMuu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöAnnu Koistinen

TUNTURILATU RY / KAVTSI

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).