SijaintiJoensuu
OsoiteJoensuu Joensuu

AjankohtaAlkaa: 12.10.2019, klo 08.00
Päättyy: 13.10.2019, klo 18.00
KokoontumispaikkaLähtö klo 8 Joensuusta Urheilutalon parkkipaikalta Siltakadun puolelta

Karpalo- ja sieniretki 12. - 13.10.2019 Lähtö klo 8 Joensuusta Urheilutalon parkkipaikalta Siltakadun puolelta, Patvinsuon kansallispuiston opastuskeskukseen, josta jatkamme karpalosuolle, ja illalla saunomme Suomunjärven rantasaunalla. Sunnuntaina etsimme suppilo- ja kosteikkovahveroita. Mukaan tarvitset omat eväät, kumisaappaat, sopivan retkivaatetuksen, taskulampun ja makuupussit tai lakanat. Metsänvartijatalo varattu majoitukseen. Retken hinta 25 € / henkilö, sis. matkat, majoituksen, aamukahvin sekä rantasaunan. Lisätiedot ja ilmoittautuminen 9.10. mennessä: Tuula Turunen, p. 050 372 6242, thturunen@gmail.com

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuman nimiKarpalo- ja sieniretki
Tapahtuman lajiMarja- ja sieniretket
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 09.10.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöTuula Turunen
Sähköpostithturunen@gmail.com
Puhelinnumero 050 372 6242

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.