SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 30.09.2018, klo 08.30
Päättyy: 30.09.2018, klo 16.00
KokoontumispaikkaKerttulan liikuntakeskus

Valittavana on 9 km, 13 km ja 21 km pituiset reitit. Kaikki reitit lähtevät Kerttulan liikuntahallilta ja suuntautuvat 8-tien itäpuolelle. *lyhin 9 km kiertää ABC aseman jälkeen Hiitinmäen kautta Raisionjoen tuntumaan ja sieltä Petterinpellon vieritse Kerttulaan. *Keskimmäinen 13 km reiitti nousee Kullaanvuorelle luonnonsuojelualueen lävitse näkötornin tuntuman ja kääntyy paluumatkalle Ruskon Lähteenmäkeen Raisionjoen itärannalle. Reitti tunnetaan Kullanpolun nimellä. *Pisin 21 km suuntautuu Karevan suolle ja kulkee sitten pienen matkan Humikka-Rusko tien(Hujalantie) pohjoispuolella. Reitti yhdistyy 13 km reittiin huoltopisteen yläpuolella. Retkimaksu sisältää mehuhuollon reittien varrella huoltopisteissä sekä perillä Kerttulassa ja kunniakirjan. KAIKILLA REITEILLÄ ON MAKKARAN PAISTOMAHDOLLISUUS. 13 km ja 21 km - reittien mehuhuolto sijaitsee n 100 m näkötornista itään metsätien päässä. Tässä huoltopisteessä on MYYNTIÄ mm kahvia, pullaa ja makkaraa. 9 km lenkillä voi paistaa makkaraa ( omia) , paistopaikka on Vesilaitoksen saunan luona.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen ja osallistumismaksu lähtöpaikalla Kerttulan liikuntahallin aulassa. Tule mehulle ja ilmoittaudu myös lenkin jälkeen, kiitos.

Tapahtuman nimiKarevan kierto Polulta polulle polkuretki
Tapahtuman lajiKävely
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 30.09.2018 mennessä
Hinnoittelu5 euroa aikuisilta
0 euroa alle 15 vuotiailta

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostirinkka@raisionrinkka.fi
Puhelinnumero044 080 2430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2019 teemme yhteistyötä Sydänliiton kanssa Polulle sydämellä -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.