SijaintiKontiolahti

AjankohtaAlkaa: 24.01.2019, klo 18.00
Päättyy: 24.01.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaKontiolahden koulukeskuksen Ohto-salissa

Kansallispuistoilta Kontiolahdella 24.1.2019 Ammattiluontokuvaaja ja toimittaja Tea Karvinen tuntee Suomen kansallispuistot vietettyään niissä yli 700 päivää. Luontoilta perustuu Karvisen vuonna 2017 ilmestyneen Kansallispuistot – maamme luonnon helmet –kirjan kuva-aineistoon. Tilaisuus alkaa klo 18 Kontiolahden koulukeskuksen Ohto-salissa ja siihen on vapaa pääsy. Tilaisuuden järjestää Kontiolahden kulttuuripalvelut yhteistyössä Kontiolahden kirjaston / Joensuun seutukirjaston, Kontiolahden Luonnonystävien ja Joensuun Ladun kanssa. Lisätiedot: Merja Mustonen, merja.mustonen@joensuu.fi, p. 050 337 8460

Tapahtuman nimiKansallispuistoilta Kontiolahdella 24.1.2019
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöMerja Mustonen
Sähköpostimerja.mustonen@joensuu.fi

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.