SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 12.12.2018, klo 18.00
Päättyy: 12.12.2018, klo 20.00
KokoontumispaikkaKallastenkadun P-paikka

Rinkkalaisten perinteinen puuroretki on keskiviikkona 12.12. klo 18 alkaen. Retki alkaa Kallastenkadun P-paikalta( Ylönpuolentien ja Kallastenmutkan risteys) johon on noin 700 metriä Raisiontieltä. Kävelymatkaa Pähkinämäkeen tulee edestakaisin n. 3 km. VALAISIN on hyvä olla mukana kävelymatkan aikana. Majalla nautimme PUUROA, JUOMME KAHVIT ja lurautamme illan pimetessä muutaman joululaulun. TULE RETKELLE - TUO LAPSIA MUKANASI. - tehdään illasta lämpöinen yhdessäolohetki Joulua odotellessa.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautumiset ja tiedustelut pe 8.12. mennessä s-postilla rinkka@raisionrinkka.fi tai puh 044 080 2430 Kaija.

Tapahtuman nimiJouluinen puuroretki Pähkinämäen majalle
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen 08.12.2018 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2019 teemme yhteistyötä Sydänliiton kanssa Polulle sydämellä -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.