SijaintiNaantali

AjankohtaAlkaa: 27.10.2018, klo 10.00
Päättyy: 27.10.2018, klo 17.00
KokoontumispaikkaNaantalin kirkko

Jaakobin kävely on osana Lux Gratiae tapahtumaa. Kävely järjestetään Naantalin kirkolta Rymättylän kirkolle patikoiden. Matkaan lähdetään klo 10.00 Naantalin kirkolta. Kävellään pääosin rauhallisilla tieosuuksilla välttäen vilkasta liikennettä. Reitin pituus on noin 25 kilometriä. Määränpäässä Rymättylän seurakuntakodissa seurakunta tarjoaa kahvit (vapaaehtoinen maksu). Paluukuljetus Rymättylästä lähtee viimeistään 16.30. Huoltoautoon voit jättää vaihtovaatteet, jos haluat. Varaa mukaan tarvitsemasi juotava ja mahdollisesti pientä evästä, jonka voit matkalla nauttia. Osallistuminen on kaikille avoin. Osallistumismaksu on 10 euroa/henkilö. Maksu sisältää kuljetuksen Rymättylästä takaisin Naantaliin, huoltoauton mukanaolon ja mehun matkalla. Osallistumalla saat hyvän mielen ja liikunnan ilon toisten matkaajien seurassa. Ilmoittaudu 22.10. mennessä armonlaaksonvaeltajat@gmail.com tai puh. 040 765 3252 Hannele

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen viimeistään 22.10.2018