SijaintiInari
OsoiteOhjattu retki, pre-ski ilta, kisakanslia: Kiilopääntie 620. Tapahtumapäivänä kilpasarja: Kullanhuuhtojantie 1, 99830 Inari

AjankohtaAlkaa: 24.11.2018, klo 09.00
Päättyy: 24.11.2018, klo 16.00
KokoontumispaikkaSuomen Latu Kiilopää / Saariselän hiihtostadion

Ohjattu retki kuljetaan upeissa kansallispuiston tunturimaisemissa olosuhteista riippuen hiihtäen, lumikenkäillen tai sauvakävellen. Kilpasarjan reitti puolestaan kulkee Saariselän hiihtostadionin ja ensilumenladun reiteillä.
Ohjatun retken lähtö tapahtuu klo 9.30 Kiilopään edustalla. Tapahtumakeskuksena toimii Suomen Latu Kiilopää (Kiilopääntie 620, 99830 Saariselkä).
Kilpasarjan tapahtumakeskus sijaitsee Saariselän hiihtostadionilla (Kullanhuuhtojantie 1, 99830 Saariselkä). Kilpasarjan lähtö tapahtuu klo 9.30.

Tarkemman tapahtumainfon löydät täältä

Ilmoittautumisen lisätietoja

Kiilopäähiihtoon ilmoittaudutaan LYYTI-järjestelmän kautta. Ilmoittautuminen on tehtävä pe 23.11 klo 20.00 mennessä. Osallistumismaksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkopankki- tai luottokorttimaksuna.

Tapahtuman nimiIV Kiilopäähiihto
Tapahtuman lajiHiihto
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 23.11.2018 mennessä
Ilmoittaudu
Hinnoittelu30-35 km kilpasarjat (M20/N20, M/N, M40/N40, M50/N50, M60/N60), hinta 50 €/hlö
Ohjattu Fjällräven-ensilumenseikkailu retki (ei ajanottoa), hinta 50 €/hlö

Yhteyshenkilöwilhelm.stenbacka@suomenlatu.fi
Sähköpostiwilhelm.stenbacka@suomenlatu.fi
Puhelinnumero0504313464

SUOMEN LATU

Suomen Latu on liikuttamiseen ja ulkoilijoiden edunvalvontaan keskittynyt ulkoilujärjestö, johon kuuluu yli 87 000 jäsentä 190 yhdistyksessä. Suomen Latu edistää kaikenikäisten ulkoilua ja liikunnallista elämäntapaa – kaikkina vuodenaikoina. Järjestön tavoitteena on, että kaikki löytäisivät mielekkään tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta.