SijaintiHämeenlinna
OsoiteAulangon Luontoliikuntakeskus, Hämeenlinnan Hämeenlinnan Hämeenlinnan Hämeenlinnan Hämeenlinnan Hämeenlinnan Hämeenlinnan Hämeenlinnan Hämeenlinnan Hämeenlinnan Hämeenlinnan Hämeenlinnan Hämeenlinnan Hämeenlinnan Hämeenlinnan Hämeenlinnan Latu ry Hämeenlinna

AjankohtaAlkaa: 26.09.2019, klo 17.00
Päättyy: 26.09.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaAulangon Luontoliikuntakeskus

Jo 10 minuutin luonto-oleilu laskee sykettä, hengitystiheyttä, verenpainetta ja vähentää stressihormoneita. Kutsumme sinut yksin tai yhdessä ystäviesi tai perheesi kanssa Hyvinvointia luonnosta- Metsämielellä kiertuetapahtumaan. Tapahtuma on avoin kaikille, sinne on vapaa pääsy ja sillä tuetaan matalan kynnyksen liikkumista luonnossa helppojen ohjattujen Suomen Latu Metsämieli- harjoitteiden avulla. Miksi Tulla: • Koet itse luonnon rauhoittavan, rentouttavan ja virkistävän vaikutuksen. • Saat konkreettisia työvälineitä arkeesi ja oman hyvinvointisi tueksi lähiluonnon ja helppojen harjoitteiden kautta. • Kuulet uusimmista luonnon hyvinvointi- ja terveysvaikutuksista sekä tutkimustuloksista. Mitä tarvitset mukaan: • Ulkoiluun sopivat säänmukaiset varusteet • Pienet eväät, istuinalustan ja juomapullon • Iloisen, tutkivan ja avoimen mielen Mitä tapahtuma pitää sisällään: • 1,5 h ohjattu aistiretki Suomen Latu Metsämieli- menetelmää hyödyntäen • 1 h evästauko, sekä toiminnallinen tietoisku luonnon hyvinvointi- ja terveysvaikutuksista • Pääset tutustumaan paikallisen latuyhdistyksen toimintaan Aiempaa kokemusta et tarvitse. Saavuthan ajoissa paikalle, retki alkaa heti ilmoitettuna kellonaikana.

Tapahtuman nimiHyvinvointia luonnosta
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöLeila Vikberg
Sähköpostileila.vikberg@gmail.com
Puhelinnumero0400563618

HÄMEENLINNAN LATU RY

Hämeenlinnan Latu on perustettu 13.5.1970. Yhdistyksessä on runsas tuhat jäsentä. Edistämme liikunnallista elämäntapaa järjestämällä kaikenikäisille avoimia liikunta- ja ulkoilutapahtumia sekä jäsenille edullisia liikuntavuoroja (esim. lentopallo, talviuinti).