SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 03.03.2019, klo 13.00
Päättyy: 03.03.2019, klo 16.00
KokoontumispaikkaRaision kaup.talo, Nallinkatu 2

Vietämme sunnuntaisen iltapäivän Littoistenjärvellä. Hiihdämme järvellä, mikäli lumiolosuhteet sallivat tai kävelemme polkuja rannan tuntumassa. Tiedustelut ja ilmoittautuminen 27.2. mennessä rinkka@raisionrinkka.fi tai puh 040 080 2430 Kaija. VOIT MENNÄ MYÖS SUORAAN LITTOISTEN HIEKKARANNAN P-PAIKALLE:

Ilmoittautumisen lisätietoja

Kokoontuminen klo 12.55 Littoisten hiekkarannan p-paikalla, Vanha-Littoistentie 153, Kaarina Raisiosta lähdemme klo 12.30 kimppakyydein kaupungintalon edestä, Nallinkatu 2

Tapahtuman nimiHiihto-/kävelyretki Littoistenjärvelle
Tapahtuman lajiHiihto
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 27.02.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2019 teemme yhteistyötä Sydänliiton kanssa Polulle sydämellä -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.