SijaintiNaantali
Osoite Naantali

AjankohtaAlkaa: 01.08.2018, klo 09.00
Päättyy: 06.08.2018, klo 00.00

Matkan toteuttaa Olympia matkatoimisto Kaukoretket. Matkalle ilmoittaudutaan suoraan matkatoimistoon osoitteessa: https://www.olympia.fi/kaukoretket/erikoismatka-hiidenmaa-pyorailya-lansi-virossa. Matkatoimistoon voit olla myös puhelinyhteydessä (09) 6962770.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ajankohta: 1.8. - 6.8.2018 (keskiviikko - maanantai). Ohjelma pääpiirteittäin: 1. päivä (keskiviikko) - laivalla Viking XPRS Tallinnaan klo 11.30, josta bussikuljetus Rohukülään, josta lautta Hiidenmaalle Heltermaahan. Saarella bussikuljetus Körgessaareen, jossa majoittuminen Viinaköökiin. (illallinen) 2. päivä (torstai) - polkupyörien säätäminen, Kopun majakka, Luidjan hiekkaranta - n. 50 km (aamiainen, retkieväät, illallinen) 3. päivä (perjantai) - Lehtlan satama, Tahkunan niemimaa, Mihklin maatilamuseo - n. 50 km (aamiainen, retkieväät, illallinen) 4. päivä (lauantai) - Kärdlan kahvilapäivien pääpäivä, Helmerssenin kivikylvö, Kärdlan kaupunki ja kahvilat, Reigi - n. 40 km (aamiainen, retkieväät, illallinen) 5. päivä (sunnuntai) - Kassarin saari, Vaelman villatehdas, Suuremoisan kartano - n. 35 km (aamiainen, retkieväät, illallinen) 6. päivä (maanantai) - laivalla / bussilla Tallinnaan, paluu Viking XPRS Helsinkiin illalla. (aamiainen)

Tapahtuman nimiHIIDENMAAN PYÖRÄILYMATKA 1.-6.8.2018
Tapahtuman lajiPyöräily