SijaintiEspoo

AjankohtaAlkaa: 01.08.2018, klo 11.30
Päättyy: 06.08.2018, klo 20.30
KokoontumispaikkaKatajanokan satama

Hiidenmaan pyöräilymatka 1. - 6.8.2018 on nyt varattavissa tästä linkistä Linkin kautta voit varata yhden ja kahden hengen huoneita. Nais- ja miespaikoista ota yhteyttä Olympia matkatoimiston myyntiin. https://www.olympia.fi/kaukoretket/erikoismatka-hiidenmaa-pyorailya-lansi-virossa Hiidenmaa on yksi Itämeren kauneimmista saarista. Matalan saaren peittävät suurelta osin rehevät metsät ja sen upeat hiekkarannat ovat kilometrien pituisia. Lukuisat majakat, kirkot ja kartanot kertovat omaa tarinaansa saaren historiasta. Hiidenmaata ovat asuttaneet ja miehittäneet niin ruotsalaiset, saksalaiset kuin venäläisetkin. Hansaliiton aikana liitonkauppalaivoja ryöstelevät merirosvot pitivät saarta tukikohtanaan ja Viron suurin kauppalaivasto oli aikoinaan Hiidenmaalla. Tutustumme pyöräillen saaren upeaan luontoon ja mielenkiintoiseen historiaan. Asumme entisessä viinatehtaassa, joka on kunnostettu majataloksi. Matkalla on puolihoito ja matka ajoittuu Hiidenmaan suurimman kesätapahtuman Kärdlan kahvilapäivien aikaan.

Tapahtuman nimiHiidenmaan pyöräilymatka 1.-6.8.2018
Tapahtuman lajiPyöräily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ilmoittaudu
Hinnoittelu560 € / henki 2 hengen huoneessa
660 € yhden hengen huone

YhteyshenkilöAntero Kaleva
Sähköpostiantero.kaleva@gmail.com
Puhelinnumero050-3903160

ESPOON LATU RY

Espoon Latu ry on virkistysliikuntayhdistys, joka järjestää kaikille avoimia retkeilyyn ja liikuntaan liittyviä tapahtumia ja neuvontaa.