SijaintiVarkaus

AjankohtaAlkaa: 20.10.2018, klo 10.00
Päättyy: 20.10.2018, klo 14.00
KokoontumispaikkaHonkapirtti

Varkauden Latu ja Vekara-Varkaus järjestävät syyslomaviikon luontoseikkailun la 20.10. Varkauden Ladun Honkapirtillä ja sen pihapiirissä. Luontobingo on peli, jota voi pelata koko perheen voimin, bingon saaneet palkitaan. Luontopolku lähimaastossa kätkee hauskoja rasteja ja tarjolla myös muuta luontoaiheista ohjelmaa. Nuotiokatoksessa palaa tuli koko tapahtuman ajan. Voit paistaa makkaraa ja syödä eväitä joko ulkona tai sisällä pirtissä. Tuo omat eväät tai osta välipala paikan päältä (käteismaksu pikkurahalla). Puffetissa myynnissä kahvia, teetä, pullaa ja vohveleita. Mehua tarjolla maksutta. Pukeudu säänmukaisesti, sateella puuhataan enemmän sisätiloissa. Lapset vain aikuisen seurassa. Honkapirtti sijaitsee n. 7 km:n päässä Varkauden keskustasta. Ajo-ohje: Aja Varkaudesta valtatie 5:ttä Kuopioon päin. Käänny vasemmalle risteyksestä: SORSAKOSKI, JÄTELAITOS. Aja noin 1 km, käänny vasemmalle Honkapirtti, Peräahontie. Vapaa pääsy!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ei ilmoittautumista.

Tapahtuman nimiHAUSKA LUONTOPÄIVÄ
Tapahtuman lajiPerheliikunta
SoveltuvuusLapsiperheille
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
HinnoitteluVapaa pääsy

YhteyshenkilöLea Jantunen
Sähköpostilea.e.jantunen@gmail.com
Puhelinnumero0449894044

VARKAUDEN LATU RY

Varkauden Latu ry:n toimintaperiaatteena on toimia ensisijaisesti luonnossa tapahtuvan kuntoliikunnan kuten hiihdon, patikoinnin, pyöräilyn ja retkeilyn edistämiseksi Varkauden kaupungin ja sen ympäristökuntien asukkaiden keskuudessa.

Suomen Ladun strategian mukaisesti Varkauden Latu ry tukee toiminnallaan jokaista löytämään itselleen sopivan tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta.