SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 08.12.2018, klo 08.00
Päättyy: 08.12.2018, klo 10.00
KokoontumispaikkaRajamäen Uimahalli

Hallimelonnassa pääsee omatoimisesti harjoittelemaan melontataitoja. Hallimelontaan voi osallistua ilman aikaisempaa melontakokemustakin, mutta osallistujien tulisi olla uimataitoisia. Ikäraja hallimelontaan on 12 vuotta ja alle 18 vuotiaat voivat osallistua vain vanhemman kanssa hallimelontaan. Allasvuoro alkaa tasan klo 8. Sisäänkäynti on etuovesta, ovi avautuu klo 7.45. Ensikertalaisen apuna on ohjaaja altaan reunalla ja hänet tunnistaa aluksi keltaisesta huomioliivistä. Hallissa melotaan lyhyillä kajakeilla ja harjoitella voi tuentoja, pelastautumisia, eskimokäännöksiä... Varusteiksi käyvät esimerkiksi uimapuku, T-paita ja shortsit, pitkähihaiset trikoot ovat hyvät pelastautumisharjoituksissa. Lisäksi mukaan voi ottaa melontatossut, uimalasit ja nenäklipsin. Allasvuoron lopuksi, viimeistään klo 9.45 nostetaan kajakit altaasta, tyhjennetään ne vedestä ja viedään omille paikoilleen. Lisäksi uimahallin rataköydet laitetaan paikoilleen. Kaikki osallistuvat näihin puuhiin. Allastilasta pitää poistua viimeistään klo 10. Uimahallimaksuun sisältyy sauna. Hallimelontavuorot ovat 27.10., 10.11., 24.11., 8.12., 5.1., 19.1., 2.2., 16.2., 2.3., 16.3. ja 30.3.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ennakkoilmoittautumista ei tarvita. Maksu paikan päällä käteisellä tai pankkisiirrolla.

Tapahtuman nimiHallimelonta
Tapahtuman lajiMelonta
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
HinnoitteluKertamaksu 5€/ NurLan jäsen
Kertamaksu 8€/ ei jäsen
Kausimaksu 20€/ NurLan jäsen
Kausimaksu 30€/ ei jäsen
Lisäksi jokainen maksaa uimahallille uintimaksun

YhteyshenkilöSusanna Sihvo
Sähköpostisusannasihvo@yahoo.com

NURMIJÄRVEN LATU RY

Nurmijärven Latu ry, tuttavallisesti NurLa, on jo kolmivitonen, vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1300 (1.8.2019). Nurmijärven Ladun perinteisiä lajeja ovat mm. talviuinti, melonta, retkeily, sauvakävely ja lumikenkäily. Uusina lajeina ovat suosituiksi muodostuneet maastopyöräily ja erityisesti polkujuoksu. Myös muita lajeja on ainakin satunaisesti tarjolla. Sellaisia ovat viime vuosina olleet esimerkiksi suppailu. Suomen Ladun jäsenyhdistys.