SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 07.03.2020, klo 08.00
Päättyy: 07.03.2020, klo 10.00
KokoontumispaikkaRajamäen Uimahalli

Hallimelonnassa pääsee omatoimisesti harjoittelemaan melontataitoja. Allasvuoro alkaa tasan klo 8. Sisäänkäynti on etuovesta hieman ennen kahdeksaa. Ensikertalaisen apuna on ohjaaja altaan reunalla ja hänet tunnistaa aluksi keltaisesta huomioliivistä. Hallissa melotaan lyhyillä kajakeilla ja harjoitella voi tuentoja, pelastautumisia, eskimokäännöksiä... Varusteiksi käyvät esimerkiksi uimapuku, T-paita ja shortsit, pitkähihaiset trikoot ovat hyvät pelastautumisharjoituksissa. Lisäksi mukaan voi ottaa melontatossut, uimalasit ja nenäklipsin. Allasvuoron lopuksi, viimeistään klo 9.45 nostetaan kajakit altaasta, tyhjennetään ne vedestä ja viedään omille paikoilleen. Lisäksi uimahallin rataköydet laitetaan paikoilleen. Kaikki osallistuvat näihin puuhiin. Allastilasta pitää poistua viimeistään klo 10. Uimahallimaksuun sisältyy sauna. Hallimelontavuorot ovat 7.3, 21.3, 4.4. Vaatimuksena uimataito ja mielellään yli 18 v. Ei alle 12 vuotiaille, 12-18 vuotiaat huoltajan tai oman melontaseuran ohjaajan kanssa. Hallilla ei ole kalustoa / varusteita lapsille.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ennakkoilmoittautumista ei tarvita. Maksu paikan päällä käteisellä tai pankkisiirrolla.

Tapahtuman nimiHallimelonta
Tapahtuman lajiMelonta
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
HinnoitteluKertamaksu 5€/ NurLan jäsen
Kertamaksu 8€/ ei jäsen
Kausimaksu 30€/ NurLan jäsen
Kausimaksu 40€/ ei jäsen
Lisäksi jokainen maksaa uimahallille uintimaksun

YhteyshenkilöAri Nivalainen
Sähköpostinurlamelonta.ari@gmail.com

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa, on jo yli kolmivitonen, vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1270 (1.8.2019). Nurmijärven Ladun perinteisiä lajeja ovat mm. talviuinti, melonta, retkeily, sauvakävely ja lumikenkäily. Uusina lajeina ovat suosituiksi muodostuneet maastopyöräily ja erityisesti polkujuoksu. Myös muita lajeja on ainakin satunaisesti tarjolla. Sellaisia ovat viime vuosina olleet esimerkiksi suppailu. Suomen Ladun jäsenyhdistys.