SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 02.04.2019, klo 17.30
Päättyy: 02.04.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaRaision kaup.talo, Nallinkatu 2

Tule ottamaan geokätköilyn salat haltuusi! Lajissa haetaan toisten harrastajien piilottamia geokätköjä gps-laitteen tai kartan avulla. Kätköjä on kaikkialla; kaupungeissa, metsissä, saarissa ja rannoilla. Lajia voi harrastaa useassa maassa. Kätköjen etsiminen sopii kaikenikäisille ulkoilijoille. Liikunnan lisäksi myös aivot saavat liikettä. KOULUTUKSESSA OPISKELLAAN TEORIAA SISÄLLÄ JA HARJOITELLAAN ETSINTÄÄ ULKONA. Säänmukainen varustus, muistiinpanovälineet, myös älypuhelin ladattuna kannattaa ottaa mukaan. Gps-laitteen saat käyttöösi koulutuksessa. Kouluttaja tulee Suomen Ladusta. KOULUTUS ON JÄSENILLE ILMAINEN. Muut maksavat 10 euroa Rinkan tilille FI60 5710 5210 0009 06 viite 1038.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen 28.3.2019 mennessä rinkka@raisionrinkka.fi tai 044 080 2430 Kaija Huom! Ei-jäsenet maksu 10 euroa Rinkan tilille FI605710 5210 0009 06 viite 1038.

Tapahtuman nimiGeokätköily tutuksi
TyyppiKoulutus
Tapahtuman lajiGeokätköily
Ilmoittautuminen 28.03.2019 mennessä
Hinnoittelu0 euroa, jäsenet
10 euroa muut

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2019 teemme yhteistyötä Sydänliiton kanssa Polulle sydämellä -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.