SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 30.11.2019, klo 05.00
Päättyy: 30.11.2019, klo 00.00
KokoontumispaikkaJoensuu

Ensilumen hiihtoviikko Kiilopäällä lauantaista 30.11. lauantaihin 7.12.2019 Matkustamme Suomen Ladun tunturihotelliin Kiilopäälle tilausbussilla. Viikon ohjelmassa on omatoimisten hiihtoretkien lisäksi Kiilopään oppaiden vetämiä retkiä Kiilopään viikko-ohjelman mukaisesti. Majoitusvaihtoehtoja on moneen makuun. Kaikki majoitushinnat sisältävät liinavaatteet, lähtösiivouksen, iltasaunan päärakennuksen saunoissa, savusaunan perjantain yleisövuorolla sekä osallistumisen Kiilopään viikko-ohjelmaan. Hotelli Niilanpäässä majoitushintaan sisältyy aamupala. Muihin majoitustyyppeihin aamiaiset voi varata pakettihintaan 77 e/hlö/7 vrk, kun aamiaisen tilaa 14 päivää ennen saapumista. Jos haluat aamiaisen, kerrothan sen ilmoittautumislomakkeella. Päivällinen ei kuulu majoitusten hintaan missään majoitusvaihtoehdossa. Sen voi tilata ennakkoon pakettihintaan 138 e/hlö/7 vrk. Jos haluat päivällisen, kerrothan myös sen ilmoittautumislomakkeella. Majoitusvaihtoehtoja on monenlaisia, mutta paikkoja on rajallinen määrä. Jotta kaikki halukkaat mahtuvat mukaan, pyritään täyttämään majoitustilat maksimimäärän mukaan. Tässä majoitusvaihtoehdot: - Kahden hengen hotellihuone hotelli Niilanpäässä, 250 e/hlö. Jos haluat varata kahden hengen huoneen yksin itsellesi, hinta on 410 e. - Neljän hengen hotellihuone Hotelli Niilanpäässä. Huoneen voi varata 2-4 henkilölle. Hinta on 250€/hlö kahdelta ensimmäiseltä henkilöltä, lisähenkilöt 160€/hlö. Huoneessa on kaksi kerrossänkyä. Kahden ja neljän hengen huoneissa Hotelli Niilapäässä on kylpyhuone (suihku-wc), televisio, vedenkeitin ja hiustenkuivain. Hotellin käytävällä on jääkaappi ja alakerran käytävällä useita kuivauskaappeja majoittujien käytössä. - Kieppi-huoneisto Hotelli Niilanpään pohjakerroksessa. Kahden hengen huoneisto keittönurkkauksella, kylpyhuoneella ja televisiolla. Hinta on 250 e/hlö. Keittiönurkkauksessa kahvinkeitin, vedenkeitin, mikro, keittolevyt ja astiasto (ei uunia). **Täynnä!** (päiv. 27.6.2019). - Neljän hengen lomahuoneisto neljälle, noin 500 metrin päässä päärakennuksesta. Hinta 620 e. Huoneistossa on oma sauna ja keittiö, kaksi sänkyä alakerrassa ja kaksi sänkyä parvella. Keittiössä on astiat, liesi/keittolevyt, jääkaappi, kahvinkeitin sekä joissakin (ei kaikissa) mikroaaltouuni ja astianpesukone. - Kahden hengen Pohjan Tytär-huoneisto noin 500 metrin päässä päärakennuksesta. Hinta on 470 e. Huoneistossa on keittiö (ei uunia), oma sauna ja varusteiden kuivatuskaappi. Keittiössä on astiat, liesi/keittolevyt, jääkaappi, kahvinkeitin sekä joissakin (ei kaikissa) mikroaaltouuni ja astianpesukone. - Kahden-neljän hengen hirsimökki. Hinta on 620 e. Mökissä on makuuhuone, tupakeittiö, jossa televisio, sauna/suihku ja wc. Keittiössä on kahvinkeitin, keittolevy, mikroaaltouuni ja jääkaappi. Mökeissä on lisäksi varusteiden kuivauskaappi, pieni ulkovarasto (kylmä) Mökit ovat 300-500 metrin päässä päärakennuksesta. - 10 hengen Pohjan Ukko mökki. Hinta 990 e. Mökissä on kaksi 2 hengen makuuhuonetta, kaksi avoparvea, keittiö, sauna, takka, varusteiden kuivatuskaappi, televisio, astianpesukone ja mikroaaltouuni. Bussikuljetuksen hinta on noin 110 euroa/hlö. Kyytiin voidaan ottaa myös pelkän kuljetuksen tarvitsevia, mikäli majoittujien lisäksi jää tilaa bussissa. Ilmoittaudu 31.8.2019 mennessä alla olevalla lomakkeella. Järjestämme matkan, mikäli ilmoittautuneita on vähintään 30 henkilöä. Maksa varausmaksu 100 euroa heti ilmoittautumisen jälkeen Joensuun Ladun tilille FI62 1040 5000 5920 39. Kirjoita viestikenttään nimet, joita varausmaksu koskee. Kun olemme saaneet ilmoittautumisesi ja varausmaksu näkyy Ladun tilillä, lähetämme vahvistussähköpostin ilmoittautumisesta. Retkikirjeen lähetämme alkusyksystä. Jos sinulla on kysyttävää, otathan yhteyttä: Kirsi Karjalainen, klakarjalainen@gmail.com, puh. 040 512 9585 ja Eila Partanen, eila.partsu@gmail.com.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuman nimiEnsilumen hiihtoviikko Kiilopäällä
Tapahtuman lajiLaturetket
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 31.08.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöKirsi Karjalainen
Sähköpostiklakarjalainen@gmail.com
Puhelinnumero040 512 9585

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.