SijaintiNaantali

AjankohtaAlkaa: 06.10.2018, klo 10.00
Päättyy: 06.10.2018, klo 10.00
KokoontumispaikkaSotilaspatsaan luona

Teemme retken kansantaiteilija Kyösti Iitin Enkelipuistoon lauantaina 6.10. Kyösti Iitti aloitti työuransa metsätyöntekijänä. Parikymppisenä hän meni Wärtsilän Turun telakan levyseppäkouluun ja teki metallimiehen töitä sairastumiseensa saakka. Astma pakotti hänet kouluttautumaan hierojaksi. Hän innostui taiteen tekemisestä ja tekee taidetta kierrätysmateriaalista. Pöytyällä 5 hehtaarin metsätontillaan hänellä on esillä teoksiaan. Saamme tutustua niihin taiteilijan itsensä opastamana. Pääsymaksua ei Enkelipuistoon ole, mutta jokainen voi vapaaehtoisen maksunsa hänelle ojentaa. Kierros puistossa kestää säästä riippuen 1-1,5 tuntiin. Kotiin lähdettäessä poikkeamme Savojärvelle ja kierrämme järven patikoiden. Evästä ja juotavaa kannattaa ottaa mukaan. Aamulla bussi lähtee Naantalista Sotilaspatsaan luota Käsityöläiskadun ja Luostarinkadun risteyksestä klo 10.00. Takaisin Naantaliin palaamme n. 18-19.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Maksettuasi bussimaksun tilille Armonlaakson Vaeltajat ry FI 47 52840220 087486 ja ilmoittauduttuasi olet varannut paikkasi.

Tapahtuman nimiEnkelipuistoon Pöytyälle
Tapahtuman lajiRetkeily