SijaintiEnontekiö
Osoite Enontekiö

AjankohtaAlkaa: 16.08.2019, klo 18.00
Päättyy: 25.08.2019, klo 09.00

Alustavien ajatusten mukaan kokoontuminen on Hetassa la 17.8. Hetassa voi siten tehdä viimeiset muonatäydennykset. Maastoon lähdemme joko Näkkälästä tai suoraan Hetasta. Vaelluksen päätepiste on Kalmankaltiossa tai Hetassa, jossa todennäköisesti yövymme 23.-24.8. Tällä vaelluksella on hyvä olla aiempaa vaelluskokemusta, vaikka päivämatkat onkin tarkoitus pitää maltillisina. Osa yöpymisistä on kuitenkin maasto-olosuhteissa, jossa autiotupaa ei ole lähettyvillä. Jos lomasuunnitelmat toteutuvat toivotusti, vaelluksen vetäjinä toimivat Markku Arola ja Juha Kelkka. Tarkemmat tiedot ja ilmoittautumisohjeet Väärtissä 2/2019 (ilmestyy toukokuussa) ja aikanaan kerhon nettisivuilla.

Tapahtuman nimiElovaellus Pöyrisjärvelle 17.-25.8.2019.
Tapahtuman lajiVaellus
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöJuha Kelkka

TUNTURILATU RY / KAVTSI

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).