SijaintiEnontekiö
Osoite Enontekiö

AjankohtaAlkaa: 16.08.2019, klo 18.00
Päättyy: 25.08.2019, klo 09.00

Toukokuussa tiedossa olevien aikataulujen mukaan lähtö on Helsingistä Rovaniemelle lähtevällä yöjunalla 16.8. 23.13 (Tikkurila 23.57) – ja Rovaniemellä ollaan 17.8. 11.05. Jatkamme matkaa Eskelisen pikavuorobussilla klo 11.20 Hettaan (klo16.15 perillä). Paluulähtö on la 24.8. klo 12.45 Hetasta ja jatkamme Rovaniemeltä junalla klo 18, joka on sunnuntai-aamuna Helsingissä ennen kukonlaulua. On mahdollista tulla myös omia reittejään suoraan Hettaan. Hetassa voi sitten tehdä viimeiset muonatäydennykset. Maastoon lähdemme Näkkälästä ja reittinä on suunnitelmissa Näkkälä-Pöyrisjärvi-Vuontisjärvi. Vuontisjärveltä tulemme Hettaan viimeiseksi yöksi. Hetassa yövymme 23.-24.8. Tällä vaelluksella on hyvä olla aiempaa vaelluskokemusta, vaikka päivämatkat onkin tarkoitus pitää maltillisina. Yöpymiset ovat maasto-olosuhteissa, jossa autiotupa on lähettyvillä vain Pöyrisjärvellä. Kukin hankkii matkalippunsa Hettaan ja retkimuonansa omatoimisesti. Taksimatkat Hetasta Näkkälään sekä Vuontisjärveltä Hettaan maksetaan paikan päällä käteisellä. Retken vetäjät varaavat majoituksen viimeiseksi yöksi Hetassa. Retkipalaveri on ti 6.8. klo 18 myöhemmin ilmoitettavassa paikassa. Ilmoittautumiset 14.7. mennessä ja tiedustelut: Juha Kelkka: juhake1960@gmail.com, p. 050-332 3239 tai Markku Arola: markku.arola@kolumbus.fi, p. 0500-777 554.

Tapahtuman nimiElovaellus Pöyrisjärvelle 17.-25.8.2019.
Tapahtuman lajiVaellus
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöJuha Kelkka

TUNTURILATU RY / KAVTSI

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).