SijaintiInkoo
OsoiteInkoon Rannikkotie 2290 Inkoo

AjankohtaAlkaa: 17.08.2019, klo 09.00
Päättyy: 18.08.2019, klo 18.00

Kurssin järjestävät Helsingin Seudun Lapinkävijät ja Tunturikerho Kavtsi yhteistyössä. Kurssin vetäjänä toimii ensiavun ja terveystiedon kouluttaja Annika Kaarnalehto. Kurssilla opit perustiedot erilaisiin ensiapua tarvittaviin tilanteisiin, joita voi tapahtua niin vaelluksella kuin kotinurkilla. Kurssipaikkana on Kavtsin kämppä Kärrikaltiossa Inkoossa. Paikalle pyritään järjestämään kimppakyydit. Julkisilla pääse linja-autolla, pysäkki on muutaman sadan metrin päässä kämpästä. Linja-autovuoroja on kylläkin vain muutama päivittäin. Junalla pääsee Karjaalle, josta tarvittaen voidaan noutaa. Kärrikaltiossa on jonkin verran sisämajoitustilaa sekä hyvää telttailumaastoa mökin pihapiirissä. Sauna lämpiää kurssilaisille. Kurssille otetaan 16 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Ensimmäinen ilmoittautumispäivä on 30.3.19. Kurssin hinta on 50 – 80 € riippuen osanottajamäärästä. Sitova ilmoittautuminen edellyttää 50 € maksamista Tunturikerho Kavtsin tilille: Nordea IBAN FI53 1244 3500 0628 21. Kurssin mahdollinen loppumaksu tulee maksaa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumisen peruutus: Viimeistään kuukausi ennen kurssia tehty peruutus – palautamme koko maksetun maksun. 4-1 viikkoa ennen kurssi alkua tehty peruutus – palautamme 30 €, viimeisellä viikolla ennen kurssia tehty peruutus – ei kurssimaksun palautusta. Huom: kurssista voi saada virallisen todistuksen esim. työnantajaa varten. Todistuksen hinta on 10 €. Tarkemmat tiedot kurssista tiedotetaan kurssille ilmoittautuneille. Tietoja voi katsoa myös kerhojen FB- ja nettisivuilta. Tietoja kurssista saat: HSL: Aira Häkkinen puh.0400 594766 tai aira.hakkinen@gmail.com Kavtsi: Marita Maula puh. 040 5094412 ( miel.tekstiviesti ja soitan tarvittaessa) tai marita.maula@kolumbus.fi.

Tapahtuman nimiEa-kurssi retkeilijöille Kärrikaltiossa
Tapahtuman lajiMuu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu50 E

YhteyshenkilöMarita Maula

TUNTURILATU RY / KAVTSI

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).