SijaintiSalla

AjankohtaAlkaa: 11.11.2019, klo 17.30
Päättyy: 11.11.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaSallan Lomakodin sauna

Tervetuloa virkistymään ja nauttimaan avannon tuomista terveysvaikutuksista hyvässä seurassa! Avantouintipaikka on puhtaan ja kirkasvetisen Ruuhijärven rannassa, josta Sallan L & P on vuokrannut Sallan Lomakoti ry:n saunan käyttöönsä. Osoite saunalle on Saijantie 8, joka on n. 1,9 km Sallan keskustan liikenneympyrästä Savukoski - Kantalahti -suuntaan. Saunalliset avantouinnit maanantaina ja perjantaina klo 17.30 - noin 20.00. Avainkäynnit ilman saunaa joka päivä, jolloin pukuhuoneena toimii saunan eteinen. Lisätietoa ja hinnat ks https://www.sallanlatu.fi/jaameren-uimarit---avantouinti Winter swimming in Salla You can enjoy of winter swimming at the Salla Lomakoti sauna. The address is: Saijantie 8. Drive approx. 1,9 km from the Salla traffic circle towards Savukoski, turn left to a narrow road. Turn left again after crossing the railway. The winter swimming is arranged Mondays and Fridays from 5.30 PM to 8.00 PM. Read more: https://www.sallanlatu.fi/jaameren-uimarit---avantouinti

Tapahtuman nimiAvantosauna
Tapahtuman lajiTalviuinti
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu2 € / jäsen
Kausimaksu/ jäsen
10 €/ ei jäsen

YhteyshenkilöEero Vaarala
Sähköpostisallanlatu@gmail.com
Puhelinnumero0400 196 824

SALLAN LATU JA POLKU RY

Sallan latu ja polku on perustettu v. 1978. Jäseniä on noin 200. Olemme aktiivinen yhdistys. Hiihto, lumikenkäily, avantouinti, patikointi, retkeily, pyöräily, frisbeegolf, geokätköily kuuluu mm repertuaariimme. Keväällä voit osallistua Sallan järjestämällemme Sallan laturetkelle ja uida avannossa lokakuulta toukokuulle. Tervetuloa mukaan toimintaan!