SijaintiSalla

Päättyy: 12.11.2018, klo 19.30
KokoontumispaikkaSallan Lomakodin sauna

Avantosauna - Winter swimming

Avantosauna lämpiää maanantaisin ja perjantaisin klo 17.30-.19.30 Sallan Lomakodilla os. Saijantie 8. Ajo-ohje: noin 1,9 km Sallan kiertoliittymästä Savukosken suuntaan, tie vasemmalle ja heti radan jälkeen taas vasemmalle, josta noin 150 m rantaan.

Myös uudet harrastajat ja paikkakunnalla lomailevat ovat tervetulleita. Mikäli vierasryhmän koko on 3 henkilöä tai enemmän, toivomme Teidän saapuvan saunalle klo 18.45 tai hieman sen jälkeen. Vierailijat ja satunnaiset kävijät (ei Sallan Ladun jäsenet) maksavat käynnistään 7 € /hlö (varaa tasarahat). Yli 3 henkilön vierasryhmän kannattaa aina ilmoittaa tulostaan etukäteen saunamajurille, Eero Vaaralalle puh 0400 196 824.

Winter swimming in Salla

At the Salla Lomakoti sauna. Address: Saijantie 8, Drive approx. 1,9 km from the Salla traffic circle towards Savukoski, turn left to a narrow road. Turn left again after crossing the railway.

The winter swimming is arranged Mondays and Fridays from 5. 30 PM to 7. 30 PM. If your group is larger than three people, you must always notify us beforehand (tel.number +358 400 196824), and we wish for you to arrive at the sauna approx. after 6.45 PM.

The sauna and winter swimming cost 7 €/person, and it will be paid at the sauna. Be sure to have the even amount of money with you.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuman nimiAvantosauna
Tapahtuman lajiTalviuinti
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu7 €/vierailija
2 € / jäsen

YhteyshenkilöEero Vaarala
Sähköpostisallanlatu@gmail.com

SALLAN LATU JA POLKU RY

Sallan latu ja polku on perustettu v. 1978. Jäseniä on noin 200. Olemme aktiivinen yhdistys. Hiihto, lumikenkäily, avantouinti, patikointi, retkeily, pyöräily, frisbeegolf, geokätköily kuuluu mm repertuaariimme. Keväällä voit osallistua Sallan järjestämällemme Sallan laturetkelle ja uida avannossa lokakuulta toukokuulle. Tervetuloa mukaan toimintaan!