SijaintiJuankoski

AjankohtaAlkaa: 25.01.2020, klo 10.00
Päättyy: 25.01.2020, klo 17.00
KokoontumispaikkaKunnonpaikka, Vuorela

Koulutus on Savo-Karjalan Latualueen kevätkoulutus. Koulutus on maksuton Savo-Karjalan Latualueen ohjaajille. Latu-alue maksaa matkat koulutukseen yhdelle/yhdistys. Koulutukseen otetaan max. 24 hlö ilmoittautumisjärjestyksessä. Koulutus soveltuu niin aloitteleville kuin kokeneemmillekkin ohjaajille. Koulutus keskittyy aikuisten ulkoilun ohjaamiseen / ryhmien vetämiseen. Koulutuksessa perehdytään: ryhmän ohjaamiseen, ohjaajan rooliin ja esiintymiseen, eri opetusmenetelmiin, ryhmäyttämiseen ja ryhmän hallintaan sekä ohjaajan turvallisuus ja vastuu -asioihin. Tarkemman ohjelman koulutukseen tulevat saavat lähempänä koulutusta.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Lisätietoja koulutuksesta saat Sirkulta, sirkku.juntunen@suomenlatu.fi, 050 559 7446 Ilmoittaudu mukaan koulutukseen viimeistään 29.12.2019!

Tapahtuman nimiAskelmerkkejä ohjaukseen
TyyppiKoulutus
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 29.12.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöAnja Korhonen, Sirkku Juntunen
Sähköpostianja.korhonen05@gmail.com
Puhelinnumero050 401 7027, 050 559 7446

JUANKOSKEN KUNTOILIJAT RY

Juankosken Kuntoilijat ry on vuonna 1972 perustettu Suomen Latu ry:n alainen paikallisyhdistys. Toimimme hiihdon, retkeilyn ja kaikenlaisen luonnossa tapahtuvan liikunnan edistämiseksi kotipaikkana Juankoski ja toimialueena koko Koillis-Savo. Toivomme kaikkien löytävän mielekkään tavan liikkua ja ulkoilla ihan kaikkina vuodenaikoina.