SijaintiEspoo
OsoiteKunnarlantie 33 - 39, 02740 Espoo, 02740 Espoo

AjankohtaAlkaa: 02.02.2019, klo 11.00
Päättyy: 02.02.2019, klo 14.00

Angry Birds Go Snow -tapahtuman tavoitteena on innostaa ja liikuttaa lapsia sekä heidän perheitään iloisella ja monipuolisella tavalla. Toiminta on erityisesti suunnattu 6 - 10-vuotiaille, mutta kaikenikäiset ovat tervetulleita mukaan.

Tärkein tavoite ovat punaiset posket lapsen hymyilevillä kasvoilla.

Tapahtumassa pääset kokeilemaan Angry Birds -teemaisia lumileikkejä ja -pelejä: ampumaan jättiritsalla, laskemaan mäkeä ja kokeilemaan lumenveistoa, lumikenkäilyä, yukigassenia sekä erilaisia hiihtotemppuja.

Tapahtuma on ilmainen.

Tapahtumasivu: https://www.facebook.com/events/362885384290474/
Alueella palvelee ravintola https://www.oittaanetti.fi/

Angry Birds Go Snow -tapahtumat järjestetään yhteistyössä Suomen Ladun jäsenyhdistysten kanssa. Tapahtumia tukee Rovio.

Tapahtuman nimiAngry Birds Go Snow Oittaa
Tapahtuman lajiPerheliikunta
SoveltuvuusLapsiperheille
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöElina Pajunen
Sähköpostielina.pajunen@suomenlatu.fi

SUOMEN LATU

Suomen Latu on liikuttamiseen ja ulkoilijoiden edunvalvontaan keskittynyt ulkoilujärjestö, johon kuuluu yli 87 000 jäsentä 190 yhdistyksessä. Suomen Latu edistää kaikenikäisten ulkoilua ja liikunnallista elämäntapaa – kaikkina vuodenaikoina. Järjestön tavoitteena on, että kaikki löytäisivät mielekkään tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta.