SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 25.10.2019, klo 17.00
Päättyy: 27.10.2019, klo 18.00
KokoontumispaikkaJoensuu

Aittokoski – Mujejärvi -patikointi 25. - 27.10.2019 Aittokosken - Mujejärven alue on yksi Pohjois-Karjalan erähisimpiä. Alueelle tulee reittipolkuja ainakin idästä, lännestä ja etelästä. Tällä kertaa lähdemme tutkimaan, missä kunnossa itäinen reitti on. Erään opaskartan mukaan reittiä ei ylläpidetä eikä huolleta, mutta polku on olemassa. Sen tarkastamme edeten ainakin osaksi polkua pitkin Mujejärven alueelle ja takaisin. Koska kyseessä on edestakainen matka, niin koetamme tulla takaisin eri reittiä kuin menimme. Jossain vaiheessa menemme kenties jonkin matkaa poluttoman metsän läpi. Maasto itsessään ei kumminkaan ole mitään mahdotonta, vaan ”normaalia suomalaista metsäpolkua tai –tietä”. Tarkempi reitti, lähtöpiste ja majoituspaikat jne. selviävät lähempänä retkeä, mutta kokonaismatka liikkuu 50 kilometrin tuntumassa. Varusteiksi säänmukainen vaatetus, majoite, kuten teltta, ja maastoon sopivat jalkineet, vaellus- tai kumikengät, sekä näiden lisäksi mukaan aimo annos seikkailullista mieltä. Lähdetään liikkeelle Joensuusta perjantaina ennen iltaa ja palataan sunnuntai-iltana. Lisätiedot ja ilmoittautuminen (mieluiten sähköpostilla) 11.10. mennessä: Juha Tiainen, juhaolli@gmail.com, p. 050 527 4150

Ilmoittautumisen lisätietoja

Lisätiedot ja ilmoittautuminen (mieluiten sähköpostilla) 11.10. mennessä:

Tapahtuman nimiAittokoski – Mujejärvi -patikointi
Tapahtuman lajiPatikointi
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 11.10.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöJuha Tiainen, p.
Sähköpostijuhaolli@gmail.com
Puhelinnumero050 527 4150

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.