SijaintiJoensuu

AjankohtaAlkaa: 09.12.2019, klo 08.30
Päättyy: 09.12.2019, klo 10.00
Kokoontumispaikka Karelia ammattikorkeakoulun tiloissa, Tikkarinne 9

65+-ryhmä - remonttiryhmä latulaisille 21.10. - 9.12.2019 Ryhmä on tarkoitettu 65-vuotiaille tai sitä vanhemmille latulaisille. Ensisijaisesti toivotaan sellaisten henkilöiden osallistuvan, jolla on haasteita liikuntakyvyn tai terveyden kanssa. Ohjaajina toimivat toisen lukukauden fysioterapeuttiopiskelijat opintojaksolla "Fysioterapeutti terveyden ja terveysliikunnan edistäjänä". Toiminta sisältää yhteiset terveyskuntotestit, seitsemän ohjattua terveyden edistämisen ja terveysliikunnan tuntia ja henkilökohtaista ohjausta terveyden ylläpitoon ja liikuntaan. Ryhmä kokoontuu maanantaisin Karelia ammattikorkeakoulun tiloissa Tikkarinne 9:ssä. 1. Terveyskuntotestit maanantaina 21.10. klo 8.30 - 10.00 2. Tämän jälkeen ohjattua toimintaa joka maanantai 9.12. asti klo 9.00 - 10.00 Osallistuminen on ilmaista. Osallistujien toivotaan sitoutuvan koko kahdeksan kerran ajaksi. Ilmoittautuminen tapahtuu 13. - 31.8. täyttämällä ilmoittautumiskaavake ja terveysseula ammattikorkeakoulun aulassa (Tikkarinne 9, E-talo, aula, vahtimestarin lasihuone). Opiskelijat ottavat yhteyttä 14.9. mennessä yhteystietojenne mukaisesti joko puhelimitse tai sähköpostilla. Lisätiedot: Fysioterapian opettaja Anu Pukki, anu.pukki@karelia.fi, p. 050 30 16 348 tai Liisa Oura / Joensuun Latu, liisa.oura@gmail.com, p. 040 829 4239

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtuman nimi65+-ryhmä - remonttiryhmä latulaisille
TyyppiLiikuntavuoro
Tapahtuman lajiJumppa
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 31.08.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöAnu Pukki, , p.
Sähköpostianu.pukki@karelia.fi
Puhelinnumero050 30 16 348

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2100 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.