SijaintiSalo
OsoiteTeijontie 265 Salo

AjankohtaAlkaa: 24.05.2019, klo 21.00
Päättyy: 26.05.2019, klo 17.00

Keväinen aurinko voi lämmittää mukavasti tai sitten ei. Toukokuu on jo kuitenkin pääsääntöisesti miellyttävää aikaa telttaretkelle. Lähdemme kiertämään Teijon kansallispuistoa, jossa välimatkat eivät ole kovin suuria, yli kymmenen kilometrin päivämatkoja kuitenkin, ja rinkka pitää jaksaa kantaa. Kokoonnumme perjantai-iltana Endalin laavulle Puolakkajärven pohjoispuolelle, jonne kukin saapuu ensisijaisesti omatoimisesti. Tarvittaessa parkkipaikalta laavulle on opastus sovittuna aikana tarvitseville. Logistisesti Miilunummin pysäköintialue, Talopojan Teijontie 265, Salo, on lähinnä. Siitä on noin kilometrin siirtymä etelään Lankkerin vaellusreittiä. Teijon opastuskeskuksessa on juomavesipiste, joka on käytettävissä opastuskeskuksen aukioloaikoina. Alustava reittisuunnitelma: Lauantaina lähdetään Endalin laavulta kohti opastuskeskusta (mahdollisesti koukkaamme Jeturkastin, muinaisrannan, kautta) ja kierretään Matildanjärvi sekä siirrytään Kalasuntin laavulle yöksi. Sunnuntaina kierretään Hamarijärven ja Nenustannokan kautta Miilunummen parkkipaikalle. Mahdollisuuksien mukaan järjestellään kimppakyytejä. Siksi ilmoittautuessasi kerro sähköpostiosoitteen lisäksi puhelinnumerosi. Tämä on Kavtsin ja Turun seudun kerhon Login yhteisretki. Lisätiedot ja ilmoittautumiset 17.5. mennessä: Markku Arola, (markku.arola(at)kolumbus.fi, 0500-777 554).

Tapahtuman nimi24.-26.5.2019 Viikonloppuretki Teijon kansallispui
Tapahtuman lajiKävely
Ilmoittautuminen 17.05.2019 mennessä

YhteyshenkilöMarkku Arola

TUNTURILATU RY / KAVTSI

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).