PYHÄT POLUT RY

Pyhät Polut ry:n toimintaidea on tukea ihmisten fyysistä ja henkistä hyvinvointia. Vaelluksiin liittyy vahvasti luontokokemus kauniissa luonnossa, lähikulttuuriin tutustumista erilaisissa paikallisissa kohteissa sekä hengellinen ulottuvuus hartauksien ja hiljentymisen kautta. Fyysisen ja henkisen hyvinvoinnin lisäksi Pyhät Polut ry pyrkii toiminnallaan auttamaan uusien elinkeinomahdollisuuksien syntymistä maaseudulle.

Yhdistyksen tiedot

PaikkakuntaEnonkoski
LatualueSavo-Karjalan Latualue
MaakuntaEtelä-Savo
AktiivisuusToiminnassa
Perustamispäivä
Yhdistyksen nro651
Yhdistyksen rekisterinumero203.346
Rekisteröintipäivä24.05.2010
Y-tunnus

Puhelin0400214971
Sähköpostiinfo@pyhatpolut.fi
Kotisivuthttp://www.pyhatpolut.fi
Facebookhttps://www.facebook.com/Pyh%C3%A4t-Polut-ry-182271351870427/

Toimintamuodot

Kävely Retkeily Vaellus

Pyhät polut ry on perustettu joulukuussa 2009 ja yhdistyksen kotipaikka on Enonkoski. Yhdistys kuuluu jäsenjärjestönä Suomen Latu ry:n ja yhteistyökumppaneita ovat useat Itä-Suomen kunnat, seurakunnat, yhdistykset ja yksityiset toimijat matkailu- ja luontoliikunta-alalla. Yhdistys järjestää ohjattuja vaelluksia merkityllä reitillä ja tarjoaa reittejä kaikkien omatoimiseen patikointiin. Vaelluskerho järjestää kaikille avoimia päiväretkiä noin kerran kuukaudessa Kerimäen alueella. Pyhät Polut ry kuuluu Kuluttajaviraston valmismatkarekisteriin.